Հրաշալի դեղատոմս` հազի և մրսածության դեմ

Նարինջը ոչ միայն հյութալի ու համեղ միրգ է, այլև վիտամին С-ի հարուստ աղբյուր:

Մեր օրգանիզմն այդ վիտամինի կարիքն ունի հատկապես գրիպով ու մրսածությամբ հիվանդ ժամանակ:

Կոճապղպեղը դրական ազդեցություն է գործում մարսողական տրակտի վրա, ինչպես նաև չափազանց համեղ է դարձնում թեյը:

Իմունիտետի բարձրացման համար մի քիչ կոճապղպեղ ավելացրեք ձեր ամենօրյա սննդակարգում:

Նարնջի ու կոճապղպեղի համադրությունն առողջության հզոր լիցք է տալիս ամբողջ օրգանիզմին, ավելին՝ այն նաև շատ համեղ է:

Բաղադրությունը (2 չափաբաժին)

  • 2 միջին չափի մաքրված նարինջ
  • 1,25 սմ թարմ մաքրված կոճապղպեղ
  • 1/4 ավոկադո
  • 3 բաժակ հազարի հյութ
  • 1 բաժակ նուշի կաթ կամ ցանկացած այլ ընկույզի հյութ
  • Սառույց

Ինչպես պատրաստել

Բաղադրիչները միասին հարել բլենդերում: Երկրորդ չափաբաժինը կարող եք ինչ-որ մեկին հյուրասիրել կամ պահել կոնտեյներում 24 ժամ:

Առողջ եղեք

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Positive

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին